Z Bodybuildingom do povečanja mišic

bodybuilding-bikiniObstaja veliko slabih informacij iz BodyBuildinga in gradnje mišic oziroma povečanja mišicne mase in kako ostati fit. Vsak lahko doseže svoje fitnes cilje. Edine stvari, ki jih potrebujete, so disciplina, motivacija, potrpežljivost in vztrajnost in ne pozabite, vaja dela mojstra. Tukaj je nekaj pomembnih stvari, ki jih morate vedeti, da boste lahko dosegli svoje cilje. Vrste mišičnih vlaken, ki dajejo največjo moč, so tudi tiste, ki najbolj rastejo. Edini način za vaše telo, da preživi trdo usposabljanje je, da ste močnejši in močnejši, kar pogosto pomeni več mišične mase!
Povezave:

Kurjenje maščob z Bodybuildingom

Veliko ljudi zamenjuje Body-Building s kurjenjem maščob, saj verjame, da več maščobe pokuriš z visokimi ponovitvami in z malo ali brez počitka med sklopi vaj. Tukaj je resnica: teža usposabljanja je najboljši način za učinkovito povečanje, izgradnjo mišične moči, velikosti oziroma mase, saj pokuri maščobe za vas ves dan. Cilj Bodybuilder-ja je, da teža usposabljanja razgrajuje mišice in jih ne gradi.  Torej, če delaš preveč sklopov za predolgo obdobje, mišice postanejo popolnoma razčlenjene. Dodajte nekaj kardio vaj po treningu in lahko ste prepričani, da ste ubili vsako malo možnosti dodajanja mišičnega tonusa.

Kaj potrebujete, je več kot skupno okoli 8-10 nizov na treningu BodyBuilding brez sklopov segrevanja. To ni veliko ampak, ko delate težje kot kdaj koli prej, boste videli  rezultate zelo hitro. Ne bojte se počitka med serijami, zagotovo boste potrebovali 2-3 minute za rehabilitacijo. Preveč kardiovaskularnega treninga pojenja mišični tonus ali maso oziroma povečanje mišic. Pri dodajanju kardia se tvoje telo tako poruši, in to uničene se nadaljuje, dokler ne boste dodali proteinov. Prej boste dopolnili vaše mišice z malo energije, hitreje boste nazaj na pravi poti. Isto velja kadar delate kardio na tešče. To je najhujša stvar, ki jo lahko storite! Vsaka naporna dejavnost, v tem času bo razčlenila mišice. Bodite prepričani, da ima majhen zajtrk pred vajo intenzivnem pozitiven vpliv.

Hujšanje z vajami v Fitnes centru

Mnogi tako imenovani BodyBuilding strokovnjaki bodo povedal, da naredite približno uro kardia pri zmerni intenzivnosti pred vadbo. Dobili boste boljše rezultate glede povečevanja samega mišičnega tonusa ali mase, če ne boste delat kratekih intervalov kardio vaj. Ne potrebujete več kot 20 minut, 3-5 krat tedensko. Visoka intenzivnost kardio vaj ne kuri maščob med aktivnostjo, vendar po vrtljajih, jih vaš sistem kuri takrat kadar ne dvigujete uteži. Najboljši način, da bo vaše telo izgradilo mišico, je, da mu date energijo. Najpomebnejši čas dneva je po treningu. Tisto, kar potrebujete, je protein / dekstroza, zmešano z L-glutaminom in kreatinom. Odločite se za 30 gramov beljakovin in enak znesek sladkorja (glukoza). Ne preskočite tega obroka, to je najslabša stvar, ki jo lahko naredite, če ste mislili resno z gradnjo mišic. Početje, ki postavlja vaš sistem v anabolično stanje. Imejte veliko majhnih prigrizkov. Čeprav se vam bo zdelo, da veliko jeste, ne pozabite, to so majhni obroki, ki dajejo vašem  telesu energijo, da se ne ruši mišična masa temveč se gradi, vendar ne pretiravat saj preostala energija, ki jo telo dobi, shrani kot maščobno tkivo. Jejte prave stvari ob pravem času!
Ne pozabite na dobre maščobe. Zaužite jih približno 20-30 gramov dnevno v obliki ribjega olja, CLA, lanenih semen itd.

Comments are closed