Pisarniški material niso zgolj pisala!

Marsikatero manjše podjetje se pri nakupu pisarniškega materiala ne želi vezati na rednega dobavitelja, misleč, da je pogodba bolj kot ne smiselna za velika podjetja, kjer se pisarniški material nabavlja v velikih količinah, za več pisarn in oddelkov. Morda je res, da velikim podjetjem to izjemno ustreza zato, ker se lahko oddajajo mesečna naročila za celotno podjetje in se prejme v plačilo zgolj ena faktura, to pa poenostavi plačevanje in omogoča boljši pregled nad porabo pisarniškega materiala, vendar pa imajo prednosti od sodelovanja z rednim dobaviteljem lahko tudi manjša podjetja in samostojni podjetniki. Čeprav si ti običajno mislijo »Eh, teh nekaj pisal in zavoj papirja lahko kupim tudi v supermarketu,« se ob zaključku leta izkaže, da gre za veliko več kot nekaj kulijev in zavoj papirja. Med pisarniški material spada zelo veliko potrebščin, ki jih vsak dan potrebujemo pri poslovanju, in če znamo vse to združiti pri enem dobavitelju, ki poskrbi celo za brezplačno dostavo, se nam lahko kar precej pozna.

Na kaj običajno pozabljamo?

Nekatere vrste pisarniškega materiala nam zagotovo ne uidejo iz spomina že zato, ker so v primerjavi z ostalimi precej drage. Tu imamo v mislih predvsem kartuše ali tonerje za tiskalnike. Te lahko naročimo pri rednem dobavitelju, ki hkrati poskrbi za odvoz in reciklažo izpraznjenih kartuš in tonerjev, ki ne smejo romati v smeti – in nenazadnje bi bila to škoda, kajti tudi prazni imajo vrednost.

Nadalje je kar nekaj stroškov za pisarniški material namenjenih različnim sistemom za arhiviranje in pripravo dokumentacije ter organizacijo znotraj same pisarne. Škatle, fascikli in mape, brez katerih v dobro urejenem podjetju ne gre – pa ne le zato, da so dokumenti pospravljeni, temveč tudi zato, da vedno najdemo tisto, kar potrebujemo, pa če tudi gre za nekaj let staro pogodbo.

Temu običajno sledijo stroški za različne kuverte za pošiljanje pošte, oblazinjene kuverte, ter škatle – še zlasti v primeru, da se ukvarjate s spletno prodajo, boste kuvert in škatel potrebovali kar veliko. Lahko jih seveda sproti kupujete na pošti, a vas bodo stale več, prav tako pa lahko za pakiranje uporabljate kakšne škatle, ki so bile prvotno embalaža drugih izdelkov – a gotovo boste naredili boljši vtis, če bodo k strankam prihajali paketi v rjavih škatlah brez napisov, na katerih bo zgolj vaša nalepka s podatki podjetja.

Šele sedaj pridemo do tistih potrebščini, katerih nakup ni reden, temveč zgolj občasen, na primer škarje, spenjači, luknjači, in nato sledijo tiste tipične pisarniške potrebščine, za katere se zdi, da kr izpuhtijo v zrak in jih je treba kupovati vedno znova: pisala, papir, pa tudi lepila in lepilni trakovi, sponke in podobno.

Kakor koli – če pod vse to potegnemo črto, hitro ugotovimo, da nas lahko pisarniški material stane kar precej, četudi smo majhno podjetje. Odločitev za sodelovanje s posameznim ponudnikom se torej izplača in nam lahko pomaga do prihrankov.

S kom skleniti pogodbo za pisarniški material?

Ponudnikov je kar veliko, bistveno pa je, da vam omogočajo dobre cene, dobro kakovost, in predvsem to, da znajo biti stranki prijazni. Dober ponudnik vas bo tudi sam poklical, kadar bo imel posamezne izdelke v akciji, in vam tako omogočil, da jih kupite po ugodni ceni. In vsekakor vam dober ponudnik ne bo zaračunaval dostave, če ste njegova redna stranka in ves svoj pisarniški material kupujete pri njem.

Comments are closed